torsdag den 30. december 2010

2011

Der er faktisk rigtig mange ting, jeg glæder mig i 2011. I februar skal jeg i praktik i en super spændende organisation, forhåbentlig kan jeg forsvare min bacheloropgave i starten af juli og derefter smutter manden og jeg på en rejse vi har drømt om i noget tid... (okay, jeg har drømt om det i virkelig lang tid!)
 ...nemlig tre uger i USA. Først et stop i New York og så ellers videre til Californien, hvor vi skal cruise rundt mellem Los Angeles, San Francisco og Las Vegas... Åh, det må gerne blive sommer hurtigt ;)

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Årh, drømmerejse! :-D

Vores USA-tur bliver desværre ikke til noget i 2011, men så må jeg nøjes med en charter sydpå - det er også ok! ;-)

GOWRY sagde ...

Helige asen!

Anne sagde ...

Ihh vi har også snakket om sådan en tur. Men aner ikke hvornår det bliver. Kan godt forstå du glæder dig til sommer :)

Rigtig god aften imorgen!!

Anja sagde ...

Trine: Det er nemlig drømmerejsen :D Jeg er sikker på, at I nok skal komme afsted en gang - og indtil da er charter ikke så ringe endda ;)

Gowry: Sådan føler jeg mig også ;)

Anne: Vi bliver nødt til at gøre det nu - ellers får vi det sgu aldrig gjort haha. Måske bliver vi bidt :P

Håber du havde en god aften!