torsdag den 21. april 2011

Lime Cupcakes

Kagen til kaffen i dag var disse små lime cupcakes med lime-creamcheese frosting. Oh...my... Det er ikke den værste kage jeg har lavet, og det passede rigtig godt med den friske limesmag i dette varme vejr. Det er første gang, at jeg laver dem så små, men det var perfekt med sådan et par mundfulde :) Jeg har lige afleveret et par stykker hos vores gode venner og næsten-naboer - manden i forholdet kunne dog ikke love, at der var nogle tilbage til min veninde, haha. 

4 kommentarer:

Anette sagde ...

Ih, hvor de kager ser lækre og forårsagtige ud.
Vil du ikke dele opskriften med os?
God påske :)

Rie L. sagde ...

De ser virkelig gode ud :)

Michelle sagde ...

Stemmer i koret med Anette :)

Anja sagde ...

Tak :) Jeg skal nok lige få skrevet opskriften ind ;)

God påske til jer!