søndag den 1. januar 2012

Nytårsmiddagen

Delt forret til nytårstalen: blinis m/creme fraiche og røget laks, tunmousse m/flute, hvidløgsstegte tigerrejer med chilisauce - og så selvfølgelig bobler til :) 
Entrecôte med ovnkartofler, rødvinssauce og rødkålssalat
Brownie m/hvid chokolademousse, hindbæris (lavet i ismaskinen) og marcipanchip
Den hjemmelavede kransekage
Velkommen i 2012! Manden og jeg tog hul på det nye år ved at skåle i bobler og se på fyrværkeri fra altanen. Jeg ville ikke have fejret aftenen på anden vis ;) Dagen i dag står på ren afslapning, måske en gåtur i den friske luft og så ellers den obligatoriske junk food i aften. 
Hverdagen begynder igen i morgen, og jeg spår, at den er en meget træt mig, som sætter sig i toget kl. 6.45 i morgen! Glæder mig allerede til næste weekend ;)

7 kommentarer:

Bex sagde ...

Du laver simpelthen altid så lækker mad! :)

Godt nytår!! :)

BRUUN by BRUUN sagde ...

Åh, det fryder mig med de billeder :-)
Lækker menu !

/Linda

Anja sagde ...

Tak, hvor er du sød, Bex :D Godt nytår til dig også! :)

Linda: Taaak :D Jeg glæder mig til at smovse dessertrester senere ;)

Anne sagde ...

Mmmh hvor ser det altså bare lækkert ud, Frk B! :)

Anja sagde ...

Mange tak søde Anne :D

Lilli sagde ...

Uhm, det ser utrolig lækkert ud. Har du opskriften på den hvide chokolademousse et eller andet sted på din blog.

Anja sagde ...

Tak, Lilli :D Ja, det kan du tro - den er lige her: http://blondinenpaataget.blogspot.com/2010/09/opskrift-pa-chokomousse.html