onsdag den 25. april 2012

3 necessary things...

Ud af det blå ramte en forkølelse mig i går aftes. Jeg plejer altid at kunne mærke, når sådan noget kommer snigende, men denne gang var det virkelig bare "bam! her har du noget ondt i halsen og en masse snot!" Når jeg er i sådan en tilstand, er noget af det værste jeg ved at sidde i offentlige transportmidler. Man kan jo ligefrem se bakterierne komme flyvende imod én. Og jeg føler mig da heller ikke ligefrem mere frisk, hvilket er rimelig dårlig timing, da min anden søster kommer i morgen aften - jeg KAN ikke være syg! Så jeg har indtaget en stor portion spicy grøntsagssuppe, masser af friskpresset appelsinjuice og en balje kamillethe. Om lidt står den så på dyner. Det har bare at hjælpe ;)

4 kommentarer:

Jadore blog sagde ...

Hvor ser det lækkert ud :-)

Hvis du har lyst, så kig forbi min blog og se hvordan du kan være med min konkurrence: http://jadoreblog.dk/stalk-me

Bex sagde ...

Er totalt det samme igennem. Det sagde også bare BAAAM!
Så god bedring til os! Men mest til dig, da du da skal være frisk, når din søster kommer!
KRAAM!

Mette @ Nyt liv, nye drømme sagde ...

Surt at du er blevet syg, men den der grøntsagssuppe ser virkelig lækker ud (er det stegte pølser der er ovenpå?)

Kan du lokkes til at dele opskriften? Altså bare når du er frisk nok til det :-)
Du har giver mig total craving efter god suppe nu...

Anja sagde ...

Jadore: Mange tak og tak for tippet :)

Bex: Hvor er du sød :) Det er SÅ træls og SÅ synd for os! Tusind tak og rigtig god bedring til dig også!
Stort kram tilbage :)

Mette: Tak, den var virkelig også lækker :P Desværre var det én, som jeg lavede for noget tid siden og kom i fryseren, så jeg kan faktisk ikke huske, hvad der kom i :S Det plejer altid at være dér de slatne grøntsager ender ;)
Og ja, det er stegte pølser :)