tirsdag den 14. januar 2014

New habits

 Jeg har haft problemer med at lave indlæg de sidste par dage. Jeg får bare en masse underlige tegn op, der hvor jeg normalt skriver? 

Nå, men det jeg blandt andet har prøvet at blogge om er vores ændrede kostvaner her på det sidste. Min mand har et stort ønske om at komme lidt ned i vægt, og jeg kunne godt tænke mig at sige farvel til psoriasis og mavekramper. Så vi har besluttet os for at skære ned på stivelsen i alle måltider i hverdagene. Lige pt er jeg bare ikke klar til at gøre det 100%, for je er altså SÅ meget en pasta-pige! 
Jeg må indrømme, at jeg for bare et halvt år siden udtalte mig knap så pænt om LCHF (verdens måske mest bloggede bogstaver haha ;)) men faktisk så virker det for mig. Og man kan jo lave vildt god mad! Jeg er ikke super striks, og der er altså kikæter i kylling kormaen på billedet. Men vi starter lige langsomt ik' :)

My husband and I have been trying to cut out the carbs of our everyday food. I am surprised, how well we have been doing so far! 

Ingen kommentarer: