mandag den 5. juli 2010

Det der blogging...

...er jo meget hipt!

Som afslutning på mit 2. år på studiet var det påkrævet at følge en række master classes om Social Media fordelt på to uger... To uger hvor det mirakuløst blev sommer, og hvor jeg havde svært ved at se det smarte i at møde kl. 9 og tilbringe dagene i et rum uden vinduer med for meget airco! Desuden har forelæserne vist ikke lært basic presentation skills = meget snak om ingenting i to timer... Well well, noget godt er der jo alligevel kommet ud af det!

Om fire dage skal jeg kunne fremvise et styks essay om social media genialitet... Oh well, det kan vel også skrives på altanen med en kop kaff' i hånden.

Men nøøøj, hvor er der social media overload for tiden! Indenfor en uge har jeg pludselig fået scoret mig Twitter, Linkedin, Tumblr og nu også en blog... Nårh, ja og også den tredje email konto - skal jo ikke have for meget spam. Jeg har seriøse password problemer!

Okay, jeg kan jo slette disse konti igen... Jeg skal lige have fundet ud af de fede ved Twitter og Tumblr.

Jeg vil nok komme til at snakke meget om studiet på denne blog, men også om mad (som jeg elsker at lave... og spise), lidt mode og hverdags-halløj... Så velkommen til Blondinen På Taget :D


Ingen kommentarer: