fredag den 23. juli 2010

Jeg ææælsker ferie!

Åh hvor kan jeg altså godt vænne mig til det dér ferie! Sove længe, spise morgenmad med familien, læse en god bog - ja, bare det med ikke at skulle nå noget! I dag har været ganske almindelig kedelig (på den fede måde) - har plukket ribs og lavet marmelade med min mutti, gået tur og handlet ind. Jeg er også blevet lidt hooked på at lave øreringe, så det har jeg også fået tiden til at gå med.
Dagens outfit
Købte denne ring fra Pilgrim i dag - nedsat til 100kr
De øreringe jeg selv har fået lavet
Dagens aftensmad som jeg lavede: æggekage med
bacon, mozzarella, ovnbagte tomater og basilikum
(min far insisterede på at vinen skulle med, haha)
I morgen har vi heller ingen planer - men jeg glæder mig helt vildt til kæresten kommer herop på søndag!! Det er længe siden, at vi har været fra hinanden så længe. Så vi skal rigtig hygge! Bl.a. med endnu en tur til Århus :D

Ingen kommentarer: