fredag den 27. august 2010

Fridag

Det eneste på programmet i dag er et besøg på ambassaden og aflevering af en opgave på uni. Jeg tror liiige, at jeg kan klare det (hvis det altså holder op med at regne). Det er helt vildt, som det bare har regnet i flere dage efterhånden! Turen til Delft blev aflyst i går. I stedet lavede vi en masse indendørs aktiviteter - Twister, stoledans, etc... Åh, det er altså stadig et hit, selvom man er 24 :D


Tunnel her i Den Haag i går

Hvis det bliver hele dagen, kunne jeg forestille mig, at jeg bager en gang boller i eftermiddag. Har helt vildt lyst til at hygge med stearinlys, en god bog, og så boller og varm kakao :D

I starten af ugen bestilte jeg lidt hos H&M. Jeg har endelig bestemt mig for, hvilke farver der skal være i stuen, så derfor blev jeg jø nødt til at købe ny puder :)

To turkise puder (billede fra H&M's hjemmeside)

Jeg håber, at jeg i næste weekend kommer forbi den nye H&M Home butik, når jeg nu er et smut i København.

Derudover snuppede jeg også tunikaen fra FAA kampagnen:
Jeg mangler nemlig noget let tøj, men med lange armer - nu må vi se om den passer! Jeg regner med at få pakken i dag - den skulle nemlig være på vej (det ville så være første gang, at jeg har fået en H&M pakke hurtigt!)


Ingen kommentarer: