tirsdag den 24. august 2010

I want coffee!

Og jeg kunne godt tænke mig en ny espressokande til at lave det i :D Jeg eeelsker kaffe, men jeg drikker ikke særlig meget. Jeg lider af psoriasis, og koffein gør virkelig intet godt for det! Derfor holder jeg mig for det meste til koffeinfri (selvom det jo ikke er helt fri for det...)
Nå, men altså den der kop kaffe, jeg drikker ind i mellem, skal altså være en god kop! Livet er simpelthen for kort til dårlig mokka. Så jeg overvejer at købe en ny espressokande i rustfrit stål (den gamle af aluminium har det ikke for godt).
Jeg skal ordne nogle ting på uni i dag, men derefter har jeg lidt tid, der skal gå med et eller andet...og det kunne meget vel være at købe en ny coffee maker :D


Bialetti Venus espressokande


Nu går turen til uni, hvor der skal pakkes 100 goodie bags samt gives en briefing til de andre hjælpere. Alt for ikke at være hjemme med larme-malerne :D

Ingen kommentarer: