onsdag den 29. september 2010

Gooooood morning!

Jeg sov rimelig tungt, da mit vækkeur ringede... Indtil da havde jeg ellers været med i en yderst interessant biljagt og var endda blevet skudt et par gange. Jaja, der er sgu action i mine drømme! 
Jeg var frisk, da jeg spiste min morgenmad, jeg var frisk, da jeg cyklede til uni (jeg var pææænt sent på den), jeg var frisk, da jeg tog trapperne op til 5. sal (kø til elevatoren), men nu er jeg bare overhovedet ikke frisk. På trods af at forelæseren deler skumfiduser ud - han tror det vil få os til at vågne op...aber nein...zzz!
Senere står den på gruppearbejde, træning og forberedelse till oplæg i næste uge. Ooog måske en lille lur :D

Jeg vil lige vise det seneste køb til huset; et nøgleskab! Og det er ikke bare et nøgleskab - det er et nøgleskab med spejl! Vi manglede begge dele til vores gang, så dette var bare win-win! Nu kan vi altid finde vores nøgler (=vi behøver ikke vade rundt med sko på for at finde dem), ooog vi kan gøre os lækre før vi smutter ud af døren :D 

Ingen kommentarer: