onsdag den 22. september 2010

Pakke til mig!

Og så kom der endda to på én gang; H&M sagerne og lidt hårgejl jeg havde bestilt. Alle tingene er simpelthen hits! Der er intet, som skal retur - we like! Jeg ELSKER parkaen! Den er virkelig lækker at have på. Det der "pels" noget er så blødt...

Jakken er en størrelse 36, og den passer
super fint!

Lækker blød og normal i størrelsen (denne er en S)

Fra herreafdelingen (str. S)

Bodyen sidder super - var bange for at min lange ryg
ville være et problem, men nej :) (Det er en S)

Sokkerne er bare ganske normale ;)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ihh, den er fin den parka!
Kan den bruges til vinter? Eller vil den være for kold?

Anja sagde ...

Hej!

Den er nemlig super fin! Meget mere lækker end jeg jeg havde turde håbe på ;)
Uh, det kommer vist an på om der kommer møgkold vinter igen, haha. Den er ikke voldsom tyk, men det der pels går et stykke ned ad ryggen og varmer. Den var i hvert fald al for varm i dag... :D
Jeg satser på at bruge den til vinter med en lidt tykkere trøje under.