onsdag den 24. november 2010

Hot stuff

Min dag har været helt fantastisk! Jeg var ude og shoppe med en sød pige, som jeg kun har mødt et par gange - men vi klikker simpelthen! Det er jeg lidt oppe og køre over ;)
Jeg kom sent hjem, og derfor skulle vi bare have noget let. Jeg har besluttet mig for, at vi skal have suppe én gang om ugen her i vintermånederne. Det er jo både godt for økonomien og for den sundheden. I dag blev det til en karrysuppe fra Karolines Køkken (ja, jeg bruger den hjemmeside meeeget :D). Af udseende ligner den meget den jeg lavede i sidste uge, men af smag var den meget anderledes. Denne var dog også super god! 
Resten af aftenen skal gå med afslapning foran fjerneren. Min weekend begynder nemlig i dag, og jeg har ikke voldsomt meget der skal forberedes til studiet - yay! 

Ingen kommentarer: