søndag den 28. november 2010

An Ikea Christmas

Jeg var jo i Ikea i går - og Trine ville vide, hvad der kom med hjem ;) Det passer mig egentlig fint, for mit kamera er til opladning, så jeg kan ikke tage billede af Primark køb eller juledetaljer i hjemmet. 
1. Lys som dufter af peberkager! FANTASTISK! 
2. Lysestage til kalenderlyset
3. Stjernelyskæde med sugekopper (sidder på vinduet i stuen og køkkenet)
4. Bloklys (sølv). Vi har altid bloklys fremme, men synes de skulle være lidt mere julede nu :)
5. Urtepotte skjulere til...
6. ...disse julestjerner (de er altså ikke fake :D)
7. Juleservietter til små beskidte konfektmunde! 

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Øj en masse fint! Ikea er altså bare godt til gode kup, de lys der - dem gad jeg godt eje, så ville jeg være lækkersulten hele tiden :P

Anja sagde ...

Haha det blev jeg også i går, da jeg tændte et par stykker :P Jeg tror, at jeg bliver nødt til at hente nogle flere - de ryger hurtigt...

MichelleHardingMadsen sagde ...

Har også selv den der lyskæde med stjerner og sugekopper, men sugekopperne er godt nok ringe på min. Hvad med din?

Anja sagde ...

Jeg må indrømme, at jeg først så sugerkopperne da jeg kom hjem, haha. Jeg købte to - den ene sidder på køkkenvinduet endnu, den anden faldt ned efter ganske kort tid :S Så jeg er heller ikke vildt imponeret!

MichelleHardingMadsen sagde ...

He he ok. Men den kan sagtens bruges, men synes alligevel, det er lidt dårligt, at de falder så hurtigt ned.