fredag den 26. november 2010

Retail heaven or hell?

Fåååårk, hvor var der mange mennesker i Primark! Jeg kender det fra London, men jeg troede bare, at det var lidt bedre her. Især fordi butikken overhovedet ikke ligger i centrum af Rotterdam. Aber nein... Det er jo billigt, og hollændere kan godt lide billige ting (så har jeg sagt det på en pæn måde, haha). Heldigvis var jeg i mit meget tålmodige mode, så jeg klarede den 30 meter kø til prøverummet og 40 meter til kassen :D Men hvor var vi smadrede, da vi kom ud derfra! Vi skulle bare have frokost, og det kunne kun gå for langsomt. Men mere om det senere :) 
Her er lige lidt af fangsten - don't worry, der er mere! Kvaliteten er lidt lousy - sorry, men det er mørkt! 

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Primarks priser = himlen
Primarks køer = hell

Fine sager du har fundet, er vild med tasken! :D

God weekend,
Trine.

Julia sagde ...

Is it weird that I want to go back? I love the stuff I got. The clothes are really nice quality and Ryan loves his shirt too :)

Anja sagde ...

Hahaha, du har fuldstændig ret, Trine! :D

@Julia: no, it's not weird. I feel much better today, haha. But next time we go early! S loves his shirts too :)