søndag den 12. december 2010

Fredagens outfit

Så lever jeg lidt igen! I fremtiden tror jeg ikke, at jeg planlægger gløgg/æbleskiver dagen efter en fest... Jeg havde virkelig problemer med at få smagt den gløgg til :D Nå, men både festen fredag og arrangementet i går var successer! 
Jeg fik ikke taget et rigtig outfitbillede inden festen, men der er da (u)heldigvis blev taget rigelig med billeder til festen. Jeg har ingen idé om, hvad jeg har gang i! 
Kjolen var i øvrigt et hit! Tror det blev outfittet juleaften :)

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Rigtig fed kjole!! Og man kan jo tydeligvis sagtens bevæge sig i den ;) Det er jo også vigtigt for en god festkjole!

Anja sagde ...

Tak! Ja, jeg havde vist ingen problem med at bevæge mig, haha. Den er ret blød i stoffet - selvom den ser lidt stiv ud :)