mandag den 10. januar 2011

Aaad...

Man må ikke sige ad til mad, men så er det jo heldigt, at det her er shampoo! Da jeg var i Lush i december, fik jeg to prøver med; I Love Juicy (shampoo) og American Cream (conditioner). Dem havde jeg så lige lyst til at prøve i dag (kunne ikke rigtig leve med at have to sædprøve-lignende tingester stående på mit badeværelse). Men føj, hvor den shampoo stank! Altså sådan helt kvalmende. Jeg var nødt til at åbne døren for at kunne holde ud at være i rummet. Nå, heldigvis lugtede American Cream noget bedre - og gjorde faktisk også mit hår ret blødt. Resultatet er, at mit hår faktisk er rimelig lækkert nu...damn! Men det lugter bare ikke særlig lækkert. Det tror jeg bare ikke, at jeg kan leve med i længden.   
Nå, men udover dette hårprodukt-eksperiment skal dagen bare gå med at skrive opgave og stalke diverse folk. Det bliver en god dag (omend ikke så vellugtende) :D

4 kommentarer:

Julia sagde ...

haha just going near a lush store makes me get a headache. It's a shame because I've heard their products work quite well. What kind of shampoo do you use normally? Your hair is gorgeous by the way. you should wear it open more often :)

Anja sagde ...

S says it smells like lemon and diesel, haha :D I have a Lush facial spray that I LOVE! It's just that shampoo :S
I actually don't use a specific shampoo, but I always use the same hair mask, conditioner spray (both from Denmark), and then Nuxe multi-purpose oil. Next time I want to buy Tigi Catwalk's oatmeal & honey shampoo - tried it in Denmark and it really makes my hair soft!

Thaaanks, I have been wearing it more open lately :P

anse sagde ...

kig gerne forbi min blog.
jeg læser ofte din, den er god :)

Anja sagde ...

Tak skal du have! :D Jeg må lige kigge forbi ;)