tirsdag den 11. januar 2011

My latest addiction

Normalt er jeg ikke til hvid chokolade. Egentlig vil jeg også helst have min lakrids og chokolade hver for sig. Men lige i det her tilfælde sker der et eller andet magisk. Jeg elsker simpelthen denne hvide chokolade med lakrids! I'll admit it, jeg er nok lidt langsom til at få øjnene op for den, men jeg var som sagt ikke særlig tiltrukket af smagskombi'en. En veninde fik mig dog lokket til at købe den i Søstrene Grene... Bad, bad thing! Nu er problemet så, at jeg ikke har mere - så jeg måtte på internetjagt! Heldigvis kan den købes i en økobiks her i Haag - endda billigere end i DK (win-win!)
Dagens gruppemøde gik rigtig godt. Nu skal vi bare lige sparke røv på torsdag. 

6 kommentarer:

NIKOLINE sagde ...

Føtex fører også det mærke.. Ved ikke om det lige en den variant :-) men mærket har de.

Anja sagde ...

Netto har dem også ;) Men jeg skal jo bruge det her i Holland :D

Rikke sagde ...

Mærket fås også i Netto hvis jeg husker rigtigt :)

- selvom jeg har læst med et par måneder nu, så er jeg lidt forvirret, Holland? hvad laver du der? Beklager virkelig hvis der er noget jeg har misset totalt :P

Anja sagde ...

Hahaha, det er bare helt i orden! ;)
Jamen jeg har boet i Holland i sammenlagt 5 år nu :)

NIKOLINE sagde ...

Haha, sorry det havde jeg glemt alt om :D

Anja sagde ...

Det skal du slet ikke undskylde ;)