søndag den 23. januar 2011

New office

Eller i hvert fald en lille del af det. Det er nemlig langt fra færdigt. Manden syntes, at jeg fortjente et nyt kontor. Nok en blanding af at mit gamle bord + stol gav mig ondt i ryggen og så en lille smule dårlig samvittighed over ikke at have været særlig meget hjemme ;) Either way, så er jeg ret så glad for det! Jeg har fået et større bord (=mere plads til at rode), en god stol, en reol fra stuen og lidt småting. Så nu kan den bacheloropgave bare komme an! 
Dagen i dag skal vist bare gå med at hygge-indrette - i hele huset faktisk. Selvom vi flyttede ind for et år siden, er der mange ting, som bare har fået en eller anden mærkelig plads. Og der mangler ligesom en rød tråd i stuen... Anyways, jeg nyder ikke at have nogen opgave, der skal skrives!

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor dejligt med at kunne gå og indrette lidt. Har I et helt hus? Nice!
Forresten har jeg også den lampe, total fin :)

Anja sagde ...

Det tætteste vi kommer på et "rigtigt" hus her i Haag i hvert fald :) Men i virkeligheden er del vel en lejlighed i to etager.

Det er virkelig skønt at gå og nusse med :D