torsdag den 10. februar 2011

U.P.S.

Jeg havde lavet en lille aftale med mig selv om, at jeg ikke behøvede at shoppe tøj i denne måned (det er jo en kort måned, så lidt realistisk var det vel). På den anden side er det lidt okay, hvis det er en ting, som virkelig står på need-listen... As in, ting jeg behøver for at have en god basisgarderobe. En læderjakke stod tilfældigvis på den liste. I morges lå der så en lokkende mail fra Asos om fri fragt og mega sale. Og der var den så; jakken. Til den nette sum af 570kr. Pelskraven er fake og kan i øvrigt tages af. Perfekt. 

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Årh! Den er skisme flot og sikke et kup :-)

Fri fragt og tilbud, så må man godt, sådan er reglerne! ;-)

Anja sagde ...

Haha, den regel lever jeg saa efter :D Jeg blev virkelig bare noedt til det!