mandag den 18. april 2011

Fish Cakes

Charmerende ord ikke? Kager med fisk i... I går lavede jeg fiskefrikadeller af pangasius og laks. De blev super lækre og smagte næsten endnu bedre i madpakken i dag ;)   
Jeg startede dagen i dag med et super spændende interview, som jeg skal bruge til min opgave. På den ellers fantastiske cykeltur tilbage til arbejdet, kom jeg til at tænke på noget: den der kriller i halsen, den løbende og kildende næse, de vandede øjne... Høfeber! Yes! Det er den tid på året igen! Jeg troede ellers, at jeg var sluppet billigt i år, aber nein... Hello allergy pills!  

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Uhm, der er ikke noget bedre en fiskefrikadeller, det forpester bare hele hytten med fiskedunst ;)

/Lise

Marian N. Larsen sagde ...

Hov, kommer der opskrift på de dunser der?!

Anja sagde ...

Lise: Ja, det kan du have ret i, haha :D

Marian: Jamen, jeg laver dem altid bare sådan lidt på slump...
Ca. 500g fisk
Et æg
En lille håndfuld havregryn
En håndfuld dild
Salt og peber
Mælk

Og så bare vroom vroom i foodprocessoren :D Mængden af mælk kommer an på konsistensen.