lørdag den 2. april 2011

Iskaffe

Min dag i dag har indtil videre været ganske fantastisk. Vågnede ved at solen skinnede ind - og for engangs skyld var der ingen af os, der skulle op. Efter lidt morgenmad gik manden op og øvede lidt, mens jeg smuttede på markedet og købte ingredienser til cheesecake. Kagen blev lavet, og vi smurte os en madpakke, som blev nydt på en bank ved kanalen. Efter en lang gåtur står den nu på iskaffe og afslapning. Til senere er der både den der kage og en steg (som måske skal grilles?) En lørdag fuld af awesomeness! Det der bachelor-noget må blive i morgen, hvor det er lidt koldere ;)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhmm, cheesecake, må jeg komme forbi til et stykke? ;-)
Jeg er vild med icecoffee, glæder mig til min første.....

KH
Birthe

Anja sagde ...

...og det er din cheesecake :P Så selvfølgelig er du velkommen! Jeg har dog leget lidt med den - men mere om det senere ;)

Jeg elsker også ice coffee! Især Baressos iced latte! Mums

Vibeke sagde ...

Kæmpe mums.