onsdag den 13. april 2011

Meet Bobble

Vi fik kreeret en mindre hype i min afdeling i går - vi blev nemlig vilde med denne flaske, Bobble, som min office-roomie havde købt. Dét den gør er at rense vandet imens man drikker (den farvede dims er et filter). Desuden er flasken lavet af "det gode plastik", dvs. at der ikke er noget shit i. Man kan skifte filteret ud - det skulle dog holde til cirka 300 flasker vand. 
Nu er det ikke sådan, at jeg altid køber en frisk flaske vand - jeg genbruger den altid. Men nu kan jeg genbruge OG få rent vand hver gang. Det er jo win! Jeg er pt. i gang med den første flaske, og jeg må sige at "my taste buds are satisfied" - eller noget... Det er i hvert fald det den lover :D   

Edit: Bobble skulle komme til DK i maj :)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er den FED!!! :-)

KH
Birthe

Michelle sagde ...

Lækker flaske! Jeg må undersøge om den kan købes i DK.

Navnløs sagde ...

fedt.
Hvor kan de lige købes henne af? :-)
Laver også nummeret med at genbruge flasken, men når altid til et tidspunkt, hvor de kommer til at lugte grimt.

Anja sagde ...

Birthe: Jeg synes nemlig også, at den er ret fed (jeg skulle dog lige over det stadie, hvor jeg syntes, at den lignede en sutteflaske :D)

Michelle: Ja, jeg ved desværre ikke hvor og om man købe dem i DK.

Debbie: Nu er min jo køb her i NL, men mon ikke der findes nogle danske butikker, som forhandler dem... Ellers er der jo nettet :)

Christine sagde ...

De er super smarte. Hvor jeg boede i Frankrig var der en lille smule "skidt" (ved ikke hvad det var) i vandet, så der havde de altid en fyldt kande stående i køleskabet. Super godt "fundet på"

- Christine
www.la-joie-detre.blogspot.com

Anja sagde ...

Ja, jeg kendte også godt kanderne - jeg er spændt på at prøve den i Schweiz, hvor vandet smager lidt af klor...

Maja sagde ...

Den kommer i butikkerne i DK fra maj. :-)

Anja sagde ...

Hej Maja - tak for info! :D