lørdag den 28. maj 2011

Bobler & kage


Det meste af dagen i går gik med at få de sidste rettelser smækket ind i bacheloren. Den bliver nu sendt til vejleder for den sidste feedback, hvilket betyder, at jeg i den næste 1½ uge ikke behøver at tænke på opgave! :D
Min veninde M, som pt bor i Luxembourg, kom forbi med Lux bobler for at fejre det. Eller egentlig bare for at sludre lidt ;) Men fejret blev der også. Nu har jeg så al den her frihed, som jeg ikke rigtig kan finde ud af... Jeg tror, at jeg vil starte med en lille shoppetur ;)

Kagen har jeg forresten fået af en kollega, så jeg har ingen idé om, hvad det er for en fis - meeen den var god, så jeg får lige fat i opskriften ;)

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

skønt med lidt frihed igen! og det ser ud til at det blev fejret på bedste vis :-)

Anja sagde ...

Det er virkelig dejligt - og uvant haha. :D

Vibeke sagde ...

Venter spændt på opskriften :-) Dejlig dag.

Anja sagde ...

Jeg skal nok lige få spurgt og oversat i denne uge :)

Vibeke sagde ...

Jubiii :-)