søndag den 15. maj 2011

Find elefanten

Min søndag startede i et meget sløvt tempo. Manden sov længe, da han har arbejdet til meget sent de sidste to nætter, så jeg nød en stille morgen med god morgenmad og kaffe. Samtidig fik jeg lige sat de sidste ting sammen i min opgave og fik sendt 24 sider afsted til min vejleder. Så kan han jo hygge sig med den på sådan en søndag ;) 
Da der kom liv i manden, gik vi en lang tur gennem en masse forskellige parker. Vi kom blandt andet forbi dette træ, hvor manden pludselig udbryder "se elefanten!" samtidig med, at han pegede op. Jeg var lidt forvirret, men I kan godt se den, ik'? ;)
Nu står den bare på afslapning med god mad og film. Helt uden at tænke på opgave :D

4 kommentarer:

Kira sagde ...

Haha, en sød træ-elefant! Håber, I har haft en rigtig god søndag ellers. :)

Kathrine sagde ...

I see it!! :-D

Lyder som en god søndag ellers, du er jo flittig som altid med den opgave! :-)

Marian N. Larsen sagde ...

sikke en særlig dejlig søndag. Og så med elefantsafari... ikke dårligt ;)

Anja sagde ...

Kira: Det kan du tro, at vi havde :)

Trine: Hehe, jeg er bare blevet for gammel til det der last minute stress :P

Marian: Ja, det spicer jo lige sådan en søndag lidt op :D