mandag den 16. maj 2011

Liebster Blog Award


Jeg har fået denne award af Fru H-T - mange tak for det :D

"The Liebster Award is designed to bring well deserved additional recognition to those bloggers with less than 300 followers. If you receive the award, link back to the blogger that nominated you and nominate 3 more blogs."

Jeg vil gerne give den videre til disse tre skønne bloggere: 


Anne med Annes Hyggested
Xenia med Hjemme hos Xenia 
Anne med Krittewit (hun er også kun liiige under 300 ;)) 

5 kommentarer:

Xenia sagde ...

Hvor herligt. Tak! Jeg kigger på det snarligst ;)

Anne sagde ...

Ej hvor dejligt Frk B :)
Jeg takker og bukker, og vil straks sætte den ind på min blog :)
Ha' en rigtig god dag :)
Og jeg er ret misundelig på din nye, turkise kjole :)

Anja sagde ...

Det var så lidt, de damer :)

Anne: Hihi, er sååå spændt på at modtage den! Har rimelig høje forventninger efterhånden haha
God dag til dig også!

Anne sagde ...

Hov, opdagede det først nu.. Ihh men mange tak :)
Og ja, holder under 300 endnu ;)

Anja sagde ...

Det var så lidt, Anne :D Mon ikke du snart er på vej mod de 400 ;)