lørdag den 7. maj 2011

Mere grill

Manden tændte op i grillen i går, mens jeg forberedte lidt spyd, en bøf og en stor portion salat (jeg fik altså mere kød end det på billedet :P) Manden skulle nemlig lige overbevises om, at man sagtens kan grille uden kartoffelsalat :D
Lige nu sidder jeg på mit hjemmekontor og skriver læs på bacheloren. Det skulle blive 27 grader i dag, så jeg har sat en deadline kl. 15. Så er det simpelthen blevet for varmt heroppe. Måske jeg snupper et tæppe og smider mig over i parken. Orker næsten ikke stranden på sådan en busy lørdag. Under alle omstændigheder, skal jeg UD ;)

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Årh det ser godt ud! Glæder mig meget til grillmad, som min aften står på når jeg ser dine billeder :-)

God skrivning, smart med deadline og en gulerod i form at at komme ud!

God weekend :-D

Anja sagde ...

Jeg snuppede også gerne en omgang mere :)

Tak - og god weekend til dig også med grillhygge og det hele :D