søndag den 10. juli 2011

Say cheese

Det er lige før, at billederne lugter, ik? ;) Fredag morgen tog jeg med familie og svigerfamilie til ostemarked i Alkmaar. Jeg var i øvrigt til studiets afskedsfest dagen inden, hvor jeg fik en sms om osteplanerne. Så kunne man jo gå hjem og sove sin brandert ud, inden man skulle op igen nogle timer efter ;) Men det er jo lidt sådan noget man skal have besøgt, når man bor i Holland. 
Jeg prøver at sortere lidt i billederne fra gårsdagens fantastiske graduation, men jeg venter lige på svigerfars billeder, inden jeg spammer. Det var et skønt program, og jeg var simpelthen så rørt :)

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Holy moly en masse ost! Det gad jeg godt prøve :)

Glæder mig til at se billeder fra graduation!

Anja sagde ...

Haha, ja der er voldsomt meget! :D

Jeg er vist blevet tagget i et par stykker på FB allerede ;)

Kathrine sagde ...

Dem tror jeg ikk jeg kan se, kan være dem der har lavet albummet har gjort sådan at venner af venner ikke også kan se ;)

God tur og overnatning til jer!

Anja sagde ...

Nå, for søren da - så må jeg lige tage mig sammen til at få de sidste billeder ;)