fredag den 21. oktober 2011

Pasta igen igen

Menuen her til aften var en gang frisk fuldkornspasta med rejer, chorizo, champignon, rucola og tomat/citronsauce - meget improviseret og lavet af det vi lige havde i køleskabet. Det var virkelig lækkert! 
Jeg sidder pt. og tvinger mig selv til at blive længe oppe - for jeg vil simpelthen sove længe i morgen! Efter at jeg er begyndt at stå op kl. møg, så vågner jeg også på det tidspunkt i weekenderne - og dét gider jeg altså ikke. Jeg vil bare ligge og dovne den, kigge på uret og så sove videre ;)

2 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Muuuuuuuuums ! Bliver helt sulten her lidt før midnat ! Det kan du ikke være bekendt ! Det lyder og ser fantastisk ud !

/Linda

Anja sagde ...

Uuuundskyld ;) Tak søde Linda - det smagte også helt fantastisk!