søndag den 22. januar 2012

Green fish

Lørdagsmiddagen blev nem og lækker: ovnbagt laks med hjemmelavet persillepesto og frisk pasta med broccoli og resten af persillepestoen. Jeg laver aldrig pesto efter en bestemt opskrift med der var persille, ristede pinjekerner, parmesan, hvidløg, olivenolie, salt og peber i. 
Søndagen er rimelig doven her i huset. Vi har hygget med lækker morgenmad og sidder nu og stener film. Jeg håber at få bagt lidt mere i dag og skal ellers bare slappe af. I aften står den på middag sammen med gode venner, og så begynder en ny uge ellers i morgen :)

4 kommentarer:

BRUUN by BRUUN sagde ...

Så lækkert ! :-)

Persillepesto må jeg prøve; er lidt for stor tilhænger af basilikum-udgaven :-D

/Linda

Anja sagde ...

Jeg plejer faktisk også at lave den med basilikum :P Men kunne ikke få fat på det... Persille-udgaven er dog ikke ringe overhovedet :D

Senette sagde ...

Det ser lækkert ud, elsker laks, men laver det altid på samme måde, så tror, at jeg vil gøre dig kunsten efter en af dagene :)

Anja sagde ...

Senette: Det får i hvert fald mine varmeste anbefalinger :D