onsdag den 11. januar 2012

January, you are so grey...

Jeg kan fornemme, at jeg ikke er den eneste, der synes, at januar er pænt kedelig. Dagene kører på repeat, og jeg glæder mig ustyrligt meget til weekenderne. Og ikke mindst til februar. Den er så dejlig kort. Nå ja, og så venter der en skiferie! 
Udover de store ting som weekend og ferie, så kan små ting som en god kop kaffe, et knus fra en man holder af eller en smuk buket blomster også bringe et smil frem her i januar. Denne buket købte jeg d. 31. december, og den er stadig lige smuk. Ta' dén, januar!

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Om januar er kedelig? JA! Men jeg har også fine blomster der pynter, det hjælper meget :)

Litzy sagde ...

Gerbera er altså også bare en virkelig taknemmelig blomst - SÅ skøn at have stående.

Anja sagde ...

Trine: Det hjælper nemlig rigtig :D

Litzy: Ja, den er virkelig smuk! Det er helt klart min yndlingsblomst - havde den også i min brudebuket :)