lørdag den 4. februar 2012

Finally weekend...

Selvom min arbejdsuge kun var på fire dage, så føltes den altså længere - nok fordi jeg ikke var helt på toppen. At jeg så lige skulle bruge tre timer på at komme hjem fra arbejde i går, gjorde ikke at ugen føltes kortere! Det her land kan bare ikke klare en smule sne... 
Så min weekend begyndte først sådan rigtigt kl. halv otte i går aftes, men nu skal den altså også nydes :) Jeg startede ud med morgenmadshygge med ham den dejlige, og om lidt daffer vi ind og shopper lidt - og drikker varm kakao (det skal man vist i det her vejr ;)). 

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Hihi, hollændere og sne ;) Og trafikken generelt dernede vist også?
Det ligner en rigtig god begyndelse på en weekend!

KH

Marian N. Larsen sagde ...

Hvor lyder det til I får en dejlig lørdag sammen! Jeg ville ønske M havde fri i dag, men der er kunder i tattoobiksen. Jeg vil læse i guidebøger og lave dejlig mad i dag. God weekend til dig søde Anja - håber du kommer på toppen igen!

Anja sagde ...

Anne: Ja, det var helt sort - 1000 km kø på motorvejene :S Men ja, nu er jeg heldigvis kommet mig over det, haha.

Marian: Ja, det skal jo også passes - men så er det godt, at du er god til at hygge selv også :) Rigtig god weekend til dig også, søde Marian :D