lørdag den 24. marts 2012

Sunny Saturday

Jeg kan slet ikke få nok af det her forår! Så det ville næsten også være en skam ikke at vove sig ud på en lille gåtur, hvilket vi så gjorde her i formiddags. Vi slog også lige et smut forbi markedet, hvor vi scorede 40 styks roser for 5 euro. Så nu er der påskefint i stuen :) 
Senere i dag skal jeg med en veninde til tatovør. Jeg har liiidt abstinenser selv, og ved allerede hvad min den næste skal være. Men jeg må vente til lillefisen er ude og amningen slut.   

3 kommentarer:

Trine sagde ...

HEY!! Hvad skal din næste tattoo så være? FORTÆL :)

- Du ser dejlig ud!

Kathrine sagde ...

Skønt outfit og blomster! Foråret ER bare dejligt <3

Anja sagde ...

Trine 1: Haha :P Jamen jeg skal helt sikkert have et eller andet med babys navn eller forbogstav, men jeg har også planer om nogle stjerner på håndleddet.

Og taaak :D

Trine 2: Tak! :D Ja, det skal vist ikke diskuteres!