torsdag den 26. april 2012

It worked!

Ja, i hvert fald havde jeg ikke ondt i halsen i morges, og de influenzalignende symptomer var mere eller mindre væk! Mit hoved er dog stadig godt snottet til, haha. Jeg var dog rimelig brugt efter at have været på arbejde, så der skulle lige en lille lur til. 
Heldigvis havde jeg planlagt nem aftensmad: kyllingesandwiches. Nuj, det var godt! Kyllingen var vendt i olie og paneret i rasp og en spicy kyllingekrydderimix - derefter stegt i ovnen i cirka 15 min. Udover kyllingen bestod de af:
Baguette (fra vores über lækre franske bager)
Hjemmelavet karrydressing
Salat
Tomat
Agurk
Ost (som smeltede ovenpå kyllingen)
Peberfrugt
Ananas


NU skal jeg afsted til lufthavnen - der står nemlig endnu en omgang søsterhygge på programmet. Denne gang dog med min anden søster - nuj jeg glæder mig! 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

OMG, kan jeg bestille sådan en? ;-)

KH
Birthe

Anja sagde ...

Haha, Birthe! Yes, mam! Coming up ;)

KH A