torsdag den 12. juli 2012

Hello sweet leave

I går var sidste på jobbet - og i dag dermed første dag på barsel. Mine søde kollegaer havde sørget for afsked Dutch style = lidt kitsch med flag, stork, balloner og bannere (der var endnu mere end på billedet!) Og også en super fin gavekurv med lækre ting i. Det var en rigtig dejlig måde at afslutte arbejdet på :) 
Nu skal jeg bare lige vænne mig til al den frihed. Kan mærke at jeg lige skal falde lidt ned - jeg kan ikke rigtig fatte, at jeg bare har fri ;) 

7 kommentarer:

Marie Rytter sagde ...

Tillykke med barsel :) Omstillingen tager lidt tid, men nøøj hvor er det skønt, når man vænner sig til det!

Mit element sagde ...

Nyd den sidste alene-tid, for den får i aldrig igen på samme måde...og vupti; så kommer den lille dreng og verden er med ét anderledes og helt forunderlig! God barsel :0)

Eva sagde ...

Har kigget med på din blog i et stykke tid nu og synes den er spændende... Stort tillykke med barslen :)

Michelle sagde ...

Dejligt at blive fejret. Husk at nyd din barsel, selvom det er underligt den første uges tid. Lige pludselig melder spunken sin ankomst (hos mig begge gange før termins datoen)

Litzy sagde ...

Sikke dog en sød afsked :) Nyd nu din barsel og al den tid du har tilbage til at sove længe i ;o)

Stine sagde ...

Sikke sødt af dem!

Anja sagde ...

Hvor er I søde :) Jeg sørger for at tilbringe så meget tid i sengen som muligt, hygge alene med min kære mand og være spontan - bare fordi jeg kan ;)