onsdag den 8. august 2012

Motivation

Det er virkelig begrænset, hvad jeg har brugt af penge på tøj til mig selv her under graviditeten. To par graviditetsbukser og så ellers bare ekstra lange tanktops og løse toppe. Faktisk har jeg heller ikke haft lyst til at købe noget, men nu er lysten ved at vende tilbage med alle de lækre efterårsvarer. Som motivation til at smide de ekstra kilo, når ham den bette er kommet til verden, har jeg købte disse bukser fra Selected Femme. Very comfy og barselsagtige ;)

8 kommentarer:

Trine sagde ...

Uhm, de ser lækre ud :)

Bex sagde ...

Årh de er bare så pæne! Men tvivler på de vil klø min røv ;)

Anja sagde ...

Trine: Taaak :D

Bex: De klør ikke, haha ;) Men de klæder heller ikke min røv lige nu, kan jeg fortælle dig - skulle jo liiige prøve, haha :D

Annette sagde ...

Hvor ser de bare lækre ud. Hvorfor kunne man ikke få sådan nogle, da jeg var gravid?

Anja sagde ...

Annette: Det er ikke graviditetsbukser - der er ikke plads til maven :P

Annette sagde ...

Er stadig sikker på at de kunne have været behagelige at have på som gravid :D

Anja sagde ...

Helt klart! :D Så skulle jeg have haft dem et par numre større, haha :P

Bex sagde ...

Hahahaha damn you auto correct