onsdag den 28. november 2012

I wish...


Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave en ønskeseddel. Synes virkelig at det bliver sværere og sværere! Så hvis nogen af dem, som skal give mig gave kigger med - jamen så er ønskerne her ;)

- Ole Henriksen Herbal Day Creme - min OH-pusher skal ikke lige til USA inden for den nærmeste fremtid, så jeg spotter en mindre creme-krise inden for kort tid
- Kähler Cono stager - sådan noget fint noget kan jeg bare ikke få nok af
- Kähler Omaggio fad - striber passer bare så fint i vores stue
- Sneakers - behøver ikke per se at være NB, bare nogle simple nogle
- et sort bælte - meget kedeligt ønske, men jeg gider sgu heller ikke selv købe det, haha
- Kähler Mano kop - mangler den grønne
- Hunter gummistøvler - fordi det regner meget i Holland og lidt smart vil man vel gerne være. 

1 kommentar:

Frøken Lyngsø sagde ...

Fine ønsker! Hvis du er af den slags mennesker, der også elsker at få gaver før juleaften, så kan du jo deltage i en konkurrence om nogle af mine håndlavede nisser på min blog? Måske du derved får en gave på forskud.