mandag den 21. januar 2013

Another sweet treat

...og vi fortsætter lidt med de søde sager. Jeg scorede rimelig mange point på konekontoen ved at bage fastelavnsboller i går - vi nævner så ikke noget om, at de egentlig var tiltænkt mig selv og barselsveninden... Men en smagsprøve kunne det da godt blive til ;)
Jeg bruger samme opskrift som altid - nemlig denne her fra Karolines. Jeg kom både creme og syltetøj i. Nogle gange er jeg et svin og kommer også marcipan i. Og egentlig var det kun fordi jeg glemte det i går... Men gode er de i hvert fald! 

7 kommentarer:

Kathrine sagde ...

ÅÅÅÅÅÅRH! Jeg skal helt klart bage sådan nogle i år også, i februar - for så skal vi ikke holde vores kur slavisk mere ;)

For det gør jeg jo nu.... Eller, har sgu spist kage idag!! Haha.

Anja sagde ...

Hahaha, så er det jo godt, at det først er fastelavn i februar :P
Ej, men vi blev jo også enige om at lidt kage er ok, ik' ;)

Sabrina sagde ...

MUMS de ser gode ud :)

Jeg har lige fundet vejen til din blog og melder mig straks som fastlæser.

Jeg har en lille giveaway på min blog med savlesmække, måske det kunne være noget for din lille mand :)

http://brineh.blogspot.dk/2013/01/giveaway-hos-sajume.html

Kh Sabrina

Marian N. Larsen sagde ...

uhmmmmmm - min livret!

Anja sagde ...

Sabrina: Velkommen til :)
Jeg må ind og lure. Min lille gøj er en monstersavler, haha ;)

Marian: Haha, det er sgu også gufff! :D

Anne sagde ...

Ej, hvor ser de bare lækkert ud! er virkelig misundelig :)

Anja sagde ...

Tak, Anne :)