tirsdag den 8. januar 2013

Christmas gifts: Kähler

Jeg havde en god portion Kähler på ønskelisten (som altid...) og fik da også tilføjet lidt nyt til hjemmet. Cono stagerne fik jeg en del af, så to blev byttet og fik blandt andet den grønne Mano kop i stedet. Havde egentlig besluttet mig for at stoppe samlingen der, men jeg tror alligevel, at de sidste fire farver kommer på listen til min fødselsdag ;)
Illumina stagen stod ikke på listen, men nogen med god smag syntes at den var fin til mig. Godt ramt, haha

3 kommentarer:

Frøken Lyngsø sagde ...

Jeg har også illumina stagen og den er bare så flot, når den står med lys i ude i entreen eller i vindueskarmen i stuen!

Kathrine sagde ...

Kähler altså.. Deres keramik er jo ren slik :)

Er dog lidt træt af mine kopper, efter jeg fik nogle thermo-nogle fra Menu, så bruger jeg dem mere. Der brænder man ikke nallerne på ;) Men de er SÅ flotte, og bruger dem faktisk ofte til en fin hyacinth eller pynt i stedet. Dejlige gaver ihvertfald!!

Anja sagde ...

Frk. Lyngsø: Ja, den er super flot :D

Trine: Lige præcis slik :P Det kan jeg godt følge dig i og bruger som oftest nogle andre til the - men min latte er alligevel aldrig helt varm. Dog en god idé med blomster i den!