tirsdag den 15. januar 2013

Meal in a box

En veninde tippede mig om, at disse små bøtter er perfekte til babys mos. Heldigt nok havde jeg en stak liggende og fik købt lidt flere, da vi var i Danmark.
I dag fik jeg lavet en portion æble/pæremos (forleden fik jeg brændt en gryde af, fordi jeg glemte alt om det...yndlingsgryden, that is was) til fryseren - i forvejen ligger der lidt sveskeguf. Begge kæmpe hits hos den lille fyr. Andre hits er most mango og banan - nujs, der bliver skovlet ind :)

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Smart! De er gode til alt muligt, har også sådan nogle boxe til nødder og småting i madpakken - de har dem tit billigt i Fakta eller Netto, imens jeg har købt mine fra Rice, dyrt køb da de lige kom frem. Ææææj! ;)

Anja sagde ...

Jeg har også altid brugt til nødder :D Og gav også en formue for Rice i sin tid - men ja, nu kan man jo få dem laaangt billigere :)

Marian N. Larsen sagde ...

ej hvor er det smart! Totalt overskudsmor =)

Jonna og Simon sagde ...

Ja de har altså bare en god størrelse!!:) Og dejligt at se dig som fast læser på vores blog - det er også så hyggeligt at læse med på din og derved få lidt Holland<3

Anja sagde ...

Marian: Haha, det tager jo ikke sååå lang tid :P Og har bare noget imod de der glas :S

Jonna: Jeg havde egentlig været forbi, men glemte at tilmelde mig :D
Haha, det kunne jeg forestille mig <3