mandag den 27. maj 2013

Getaway

Vi smutter et par uger til Danmark i sommerferien (ja meget eksotisk...der er jo nogen af os, der tager på tour i Canada også, hmpf!), og i den forbindelse har jeg fået mine forældre til at passe lille O til en overnatning. Vi snupper så 1½ døgn i Hamburg med overnatning på dette lækre hotel. Jeg har nok været på hovedbanegården i Hamburg de første 50 gange, men jeg har aldrig været inde i byen. Dog har jeg allerede lavet en to-do-liste, der er alt for lang efter at have læse denne pæne bloggers indlæg om Hamburg. 
Det gik først op for mig efter at have booket, at vi har 3 års bryllupsdag på 2. dagen dernede. Jeg har nok andre ting at tænke på pt, haha. Men det er da lidt hyggeligt :)

4 kommentarer:

Bex sagde ...

Nårh, hvor er du sød, dejligt jeg kan inspirere lidt :)
Hotellet ser godt nok lækkert ud! Hvad er det for et hotel?

Anja sagde ...

Jeg har snakket om det i et par år efterhånden, så NU skulle det altså være :)

Det hedder Barcelo. Der er link i teksten ;)

Mit element sagde ...

Det ser lækkert ud! Overvejer også en tur til Hamborg, så mon ikk jeg smugkigger hos dig når jeres tur er ovre!? ;)

Hilsen
// CUPCAKE-STYLISTEN //

Anja sagde ...

Det skal du i hvert fald være velkommen til - regner med at få taget en masse billeder :D