søndag den 13. oktober 2013

Kek

I fredags øsregnede det, men vi syntes alligevel, at der skulle ske et eller andet. Vi drømte om at smide os i lækre lænestole og drikke en god kop kaffe. Vi endte i Delft, hvor jeg for nyligt havde fået en meget lækker kop kaffe på den forholdsvis nye café Kek. Der er masser af plads til en lille fims som lille O, et lille legehjørne og masser af lækre boligsager man kan købe. Derudover er kaffen virkelig fantastisk, og de har løbende nye kaffespecialiteter. Min mand synes ikke, at vi kunne drikke kaffe uden kage, så der røg cheesecake og æblekage med i bestillingen. Jeg er nu ret picky med min cheesecake, og synes faktisk at min egen smager bedre. Denne var ligesom ikke cremet nok. Nå, men det forhindrer os ikke i at komme igen. Næste gang tror jeg, at det bliver noget morgenmad. 

Kek 
Voldersgracht 27
Delft

On Friday we went to this relatively new café in Delft called Kek. There is such a nice atmosphere in that place! It's filled with lots of interior stuff that you can buy. I even think that the chairs we were sitting on were for sale! The coffee is really good and they have lots of different coffee specials. Next time I think we are gonna go for breakfast :)

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Uh, det ser nu hyggeligt ud - også selvom cheesecaken kunne have været bedre i konsistensen (;

- Anne

Anja sagde ...

Hahaha, lød det lidt snobbet? Det skulle det ikke :P