tirsdag den 17. december 2013

Pause-O

Tænk at nogle mennesker kan være SÅ lækre selv med snot, mad og mælk i hele hovedet? Jeg synes i hvert fald, at O is pulling it off
Jeg måtte hente den lille mand tidligere i dag pga. feber. Han savler ti liter i timer, så jeg mistænker lidt tænder... Eller tænder og sygdom? Eller tænder, sygdom og reaktion på vaccine? Oh god, jeg glæder mig til at han kan fortælle mig, hvad der er galt. Og så tænker jeg nok tilbage på den tid, hvor han ikke kunne snakke, haha. Nå, men vi skal have fundet en plan til i morgen - der er jo ikke noget der hedder barnets første sygedag her i landet. Men det ville nok også været for meget at forlange med de der 16 ugers barsel...ahem. 
Vi er så småt gået i gang med at pakke til den helt store juleferie. Vi kører fredag morgen og laver et stop i Hamburg på vejen. Den årlige tyske julemarkeds tradition skal jo holdes. Hvis altså ham der bettemåsen er rask. Og så skal der ellers bare julehygges. Sådan rigtig meget i rigtig lang tid. 

Not many people can pull off having snot, food and milk in the face and still look this cute, right ;)
O got a fever at the daycare today, so he has to stay at home tomorrow. Poor little thing was in so much pain when I put him to bed. I think it's the teeth :/
We are getting ready to go to Denmark on Friday - for a looong Christmas break :)

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Du har helt ret, snot og mælk er et perfekt look til denne herre <3

- Anne

Anja sagde ...

Hahaha, tak søde Anne :D