søndag den 26. januar 2014

Spring feelings

Indrømmet, det er ikke særlig forårsagtigt udenfor disse dage. Og så har vi endda undgået sne indtil videre her i Holland. Men i mit hoved er det snart forår, og det betyder friske farver. Pink smoothie, bær i yoghurten og forårsfornemmelser på neglene. Jeg treatede mig selv med en omgang shellac i går. Bare fordi. Nok egentlig mest fordi at jeg simpelthen ikke kan holde normalt neglelak på i mere end 45 min. 
Vi er lidt brugte i dag. Den stod på middag hos vores søde naboer i går, og det blev alt for sent, og der blev indtaget lige lidt for mange genstande. Men det var så pisse hyggeligt. Så må der skrues op for kaffen i dag. Manden skal spille i eftermiddag, og jeg har tænkt mig at være vågen nok til at tage med. Så må O lege med naboerne imens - så er "tømmermænd med 1½-årig" ligesom fair fordelt, haha ;) 

3 kommentarer:

Bex sagde ...

Mmm, skønne billeder! Jeg er også bare HELT klar på forår! og det er kun januar, vinteren kan være lang endnu *suk* -.-

Mit element sagde ...

Så faktisk lige blomsterløg (vintergække, hyacinter, påskeliljer) i et reklameblad i dag...og straks blev jeg helt forårskulret...lad det endelig gerne blive forår!

// Rikke //

Anja sagde ...

Bex: Tak :) Jeg jeg tænker også på, hvor lang den var sidste år! I april havde jeg skitøj på på job...zzz!

Rikke: Ååårh ja de fine blomster gør også én forårsglad! :D