mandag den 6. september 2010

Fantastisk weekend!

Sent i går aftes vendte jeg hjem fra en super skøn weekend med min gode veninde M. Vejret var jo helt utrolig godt og selskabet bare super :D Det er første gang vi rejser sammen, så jeg var lidt spændt, men det gik bare rigtig godt! Der blev snakket, shoppet, drukket kaffe og spist god mad. Desuden var der masser af sightseeing på programmet, da M aldrig før har været i Danmark.

I dag begyndte studiet så rigtigt igen. Det var skønt at komme i gang - og 45 minutters forelæsning kan jeg altså lige overskue ;) På fredag står den på efter-bryllupsfest for vores venner i Holland. Det betyder, at vi har en travl uge! Huset roder pga. malerne, og på onsdag bliver der lagt nyt tæppe på trappen. Diverse ting skal hænges op og stilles på plads... Nå, ja og så skal de 45 gæster vel også have noget mad...

Jeg smider lige et par billeder af maden fra turen til København. Senere må jeg lige få taget billeder af alle min køb :D

Disse blev der drukket mange af :D

Nøddemazarin fra Lagkagehuset, mmm! Jeg craver danske kager!

Sushi indtaget på hotelværelset (vi grisede kun lidt :D)

Brunch på WannaB - som altid lækker!

Ingen kommentarer: