tirsdag den 7. september 2010

...og så kom regnen igen

Æv, det var lige så godt vejr! Men ok, det er faktisk også ret så hyggeligt at ligge og putte under dynen og høre regnen på vinduerne :) Dagen startede tidligt - jeg skulle ud og købe en gulvmoppe! - on request by vores søde rengøringsdame. Det var sgi et lækkert syn - mig i silende regnvejr med gummirøjsere, gulvmoppe og spand!

Over middag står den på en enkelt forelæsning + booking af venue til studiets julefest. Endnu engang en dag, som er lige til at klare, haha. Jeg håber, at jeg i eftermiddag kan få taget mig sammen til at bage en ordentlig spand pizzasnegle til festen på fredag...

Nå, men når jeg ikke render rundt i røjserne og med gulvmoppe, ser jeg sådan ud:


Nederdel + cardi købte jeg i Kbh i weekenden. Min veninde var ret så imponeret over, at jeg havde fået fat på Sirene, som gav 25% i Gina Tricot.Tja, hvad kan jeg sige; man skal jo ligesom vide, hvad der foregår i hjemlandet :D

2 kommentarer:

Julia sagde ...

uuuh i love this cardigan and the skirt. is it warm enough for the weather today?
I got sooo cold :/

Anja sagde ...

:D I looove it too! It was ok for me :) Just a question of warm tights, haha