mandag den 23. maj 2011

Food food food

Yes, endnu engang har jeg kun mad og opgave på hjernen ;) Vi havde brug for lidt comfort food i går - vejret var kedeligt, og vi var begge trætte. Derfor blev det til pasta & meatballs Jamie style. Jeg synes, at det er en helt fantastisk opskrift, så den vender jeg altid tilbage til :) 
I dag har jeg taget fri. Jeg skal nemlig have skrevet introduktion, tilføjet sources og kigge det hele i gennem. Og så giver det bare mening at springe mandage på jobbet over ;) 

5 kommentarer:

Kath sagde ...

Er der et sted man kan finde den opskrift? For det ser godt nok lækkert ud :D

Anonym sagde ...

Århh, hvor ser det godt ud! Kødboller og pasta virker bare hver gang :-)

KH
Birthe

Anja sagde ...

Kath: Det er denne opskrift http://www.jamieoliver.com/recipes/pasta-recipes/meatballs-pasta :D

Birthe: Tak - ja det gør! Og så er det bare lige en tand mere luksus end en bolognese, synes jeg :)

marjon sagde ...

I love that recipe! Obviously it tastes delicious, moreover; it makes me feel like a real cook
(we can't all be a kitchen princess, ha ha)

Anja sagde ...

Hahaha, I love it too! Even though I'm a kitchen princess :P