mandag den 21. november 2011

Late Monday dinner

Jeg var først hjemme fra job kl. 20 i dag, så der var ikke megen energi til madlavning. Men på cirka et kvarter fik jeg alligevel bakset denne ret sammen af frisk pasta, grønkål (som var i grøntsagsposen), champignon, bacon, løg, masser af hvidlløg, fløde og parmesan. Det blev ret lækkert! Jeg køber faktisk aldrig grønkål, så det var fint at blive "tvunget" til at lave noget med det.
Lige nu sidder jeg og stener SATC imens vaskemaskinen får taget sig sammen til at blive færdig - jeg fortryder ret tit, at jeg sætter en vask over, for jeg gider ikke altid hænge det op ;) 

3 kommentarer:

Michelle sagde ...

Det ser lækkert ud, især grønkålen springer lige i øjnene med den smukke farve

Mette sagde ...

Hvor ser det lækkert ud.. Følger fast din blog og får rigtig meget inspiration i dine madindlæg :)

Anja sagde ...

Michelle: Ja, den er meget grøn :D

Mette: Årh det er jeg virkelig glad for at høre :D