tirsdag den 20. marts 2012

A really good pasta sauce









Jeg havde egentlig planlagt at lave risotto i dag, da vi havde en pokkers masse bladselleri, som skulle bruges. Men lysten til at lave det (eller spise det for den sags skyld) var der ikke rigtig. I stedet røg den trælse (ja jeg synes den er lidt træls ;)) grøntsag i en gang tomatsauce med løg, hvidløg, champignoner og en masse friske krydderurter. Simre, simre - og så serveret med pasta, parmesan og salat. Resten af saucen kom jeg i fryseren - den kan jeg lege med igen senere på ugen :) 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh, hvor ser det godt ud! Jeg elsker bladselleri i tomatsovser - men jeg kan nu også spise den i rå form - hvis det skal være :-)

Mange hilsner
Birthe

BRUUN by BRUUN sagde ...

Det ser bare fantastisk ud - jeg elsker en god tomatsovs :-)

/Linda

Anja sagde ...

Birthe: Ja, det smager himmelsk! Det bliver ret frisk af det, synes jeg.
I rå form er jeg ikke så stor fan :P
KH

Linda: Tak! :D Ja, det er ikke sådan at kimse af - man kan jo helt glemme at der ikke er kød i :P