søndag den 22. april 2012

Last day of the week

På denne ugens sidste dag stod jeg op til, hvad jeg troede ville blive en kedelig regnvejrsdag. Men på vej til min brunchdate klarede det op, og har været dejligt forårsagtigt. Så snakker vi ikke lige om de tre dage med regn, der venter forude - det er jo bare hverdage ;)
Jeg skulle mødes min en studieveninde, som jeg ikke får set så meget for tiden. Jeg har travlt med job og hun med nyt studie. Så det var skønt lige at blive opdateret lidt. 
Senere stod den på kaffe med min gode veninde og næsten-nabo, som jeg ikke havde set i en hel uge - det er ret så vildt for os, haha. Men det blev kort, for ham den lækre kom jo hjem efter fire dage i Bremen. Jeg har så ikke rigtig set ham siden søndag (det tæller ikke, når den ene part halvsover, vel?), så gensynsglæden var stor! Efter en lækker middag er vi nu faldet om på sofaen - der skal film og B&J's til ;) 

Ingen kommentarer: