tirsdag den 24. april 2012

Wishes

Om et par uger er det min fødselsdag, og for engangs skyld har jeg kunnet finde nogle ønsker! Jeg synes ellers, at det er blevet svært efterhånden... 
Men her er nogle af de ting, som står på listen:
- Lakrids A by Johan Bülow - en ting som jeg (heldigvis ;)) ikke sådan lige har adgang til her i Holland
- Graviditetsmassage - I really need it! 
- New Balance sneakers - til alle de barnevognsture
- Salatslynge - fordi jeg er nået dertil nu, haha
- HAY sengetæppe
- Kähler Mano kopper i støvet gul og grøn
- ByStroom pusletaske - jeg ville egentlig ikke ønske mig babyrelaterede ting, men denne er vist også mest for min skyld ;)
- En blazer som ikke er sort - fordi jeg mangler noget farve og noget som maven kan være i 

2 kommentarer:

marjon sagde ...

Is it strange that the diaper bag makes me want to have a baby?! ;) Haha that is one fashionable bag!

Anja sagde ...

Haha, yeah it is! :P Well basically we already have one, but it's not fash enough haha - so S can have that one :D